Orange Charging nieuw lid Vexpan

Gepubliceerd op: 10 maart 2022

Orange Charging is met ingang van 1 maart 2022 lid geworden van Vexpan. Orange Charging is een partner voor laadoplossingen in diverse sectoren. Van enkele laders in parkeergarages tot grote laadpleinen en snellaadlocaties. Naast de verkoop van laadvoorzieningen hebben zij ook een exploitatie concept.

 

“Concreet betekent dit concept dat parkeerplaatsen ter beschikking worden gesteld en dat wij voor onze rekening en risico investeren en exploiteren. Deze laatste vorm van dienstverlening voeren wij o.a. uit in segmenten als overheid, recreatie, VvE, Retail en Vastgoed. We leveren alle laders uit onze eigen voorraad en werken met een vast installatieteam waardoor we flexibel zijn en onze klanten maximaal kunnen ontzorgen.”

 

Orange Charging werkt met laadoplossingen van het merk Ecotap. Als één van de eersten heeft Ecotap zich gericht op de markt van laadoplossingen. Een continue doorontwikkeling heeft ervoor gezorgd dat Ecotap laadoplossingen tot de besten in de markt behoren. Het van oorsprong Nederlandse bedrijf beschikt over het keurmerk Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO), met aandacht voor de bijdrage aan de werkgelegenheid voor mensen met een kwetsbare arbeidspositie. “Wij zijn als Orange Charging trots dat wij met Ecotap mogen samenwerken.”

 

Waarom is Orange Charging lid geworden van Vexpan?
“In de afgelopen jaren hebben wij succesvol een aantal projecten afgerond op grote Orange Charging parkeervoorzieningen. Voorbeelden hiervan zijn laadpleinen bij winkelcentra (bijvoorbeeld Marlo Center Beverwijk), vakantieparken (bijvoorbeeld Center Parcs in Nederland, België en Duitsland) en Overheid (bijvoorbeeld alle parkeergarages en transferia in opdracht van de Gemeente ‘s-Hertogenbosch). In deze projecten is Orange Charging bereid om te investeren en hiermee de andere partij(en) te ontzorgen.”

Energietransitie
“Wij zijn ervan overtuigd dat de energietransitie een weg gaat worden waarin nog vele koerscorrecties zullen worden gemaakt. De ontwikkelingen gaan razendsnel en alle zeilen zullen moeten worden bijgezet om aan de klimaatdoelstellingen te voldoen. Eén ding is zeker, elektrisch rijden is enorm in opkomst en is de weg om aan de klimaatdoelstellingen op de korte termijn te voldoen. Met deze wetenschap zouden wij graag veel willen leren van de expertise van andere leden, mee willen denken over toekomstige oplossingen en uiteraard is ons doel om voor een aantal leden een “preferred” supplier te worden als leverancier van laders of als exploitatiepartner.”

 

Meer weten?
Neem contact op met Eric van Voorthuizen, Commercieel Manager, Orange Charging via

eric.vanvoorthuizen@orangecharging.com of

+31 (0)85 105 47 50

 

Tags

verenigingsnieuws nieuw lid laadvoorzieningen

Meer nieuws

Nieuwe ontwikkelingen EPA

EPA heeft een nieuwe verenigingsstructuur. Tijdens de ALV is Peter Dingemans als bestuurslid verkozen tot een nieuwe termijn. Bovendien is hij vanuit het EPA bestuur gevraagd om voorzitter te worden van de nieuwe werkgroep op het gebied van EV-laden en brandveiligheid.

Lees meer

Sociaal bewogen parkeerbeleid

Donald Appleyard, professor aan de Berkeley Universiteit in Californië, heeft in 1969 samen met Mark Lintell een studie gepubliceerd over de invloed van verkeer op de leefbaarheid en kwaliteit van de stad.

Lees meer

Maximumtarief naheffingsaanslag parkeerbelastingen voor 2024

Het kostentarief dat gemeenten in rekening mogen brengen bij de naheffingsaanslag parkeerbelasting is voor 2024 vastgesteld op € 76,70 (was € 72,90).

Lees meer

Autoluw beleid gemeenten: doelen, effecten en rollen

De plek van de auto in steden verandert. Veel gemeenten voeren een autoluw beleid voor de (binnen)stad. Het Kennisinstituut voor Mobiliteitsbeleid (KiM) onderzocht de redenen en de effecten van de diverse autoluwe maatregelen.

Lees meer

Utrecht eerste stad wereldwijd die elektrische deelauto’s gebruikt als grootschalige buurtbatterijen

Inwoners van Vexpan lid Utrecht krijgen als eerste in Nederland de kans om grootschalig te ervaren wat een ‘rijdende buurtbatterij’ kan betekenen.

Lees meer

Fietsparkeren rond treinstations

NS-ketenmobiliteit richt zich vooral op het voor- en natransport van de trein: niet alleen autoparkeren, fietsparkeren, OV-fiets, maar ook bagagekluizen, toiletten en wachten op het station.

Lees meer
1 50 51 52 53 54 110

Nog geen lid?

Word ook lid. Vele Vexpan voordelen:

  • Gratis naar Vexpan Nationaal Parkeercongres
  • Korting op diverse evenementen zoals de lunchbijeenkomsten
  • Kennis delen, netwerk opbouwen, meedenken aan het jaarprogramma en ervaring opdoen
Meer voordelen als lid