Samenwerking Vexpan-leden WPS en ParkBee
Door de integratie met WPS kunnen parkeerexploitanten parkeerplaatsen toevoegen aan het ParkBee platform en de gebruikers hiervan bereiken. Wat een stroom van verkeer naar de parkeerlocatie genereert. Zo maximaliseert men de parkeerinkomsten, stimuleert het gebruik van off-street parkeren en benut de ruimte in de stad beter.
Bij het zorgeloze ParkBee model, hoort ook een soepel integratieproces. Wanneer u ervoor kiest om ParkBee te activeren op het WPS Platform, vereist de standaard integratie een minimale configuratie-inspanning en slechts een regulier contract. Met een ParkBee-contract hoeft de exploitant niet te betalen voor extra activeringen of API-abonnementen. Dit biedt exploitanten een aantrekkelijke oplossing om optimaal gebruik te maken van de parkeervoorziening, meer inkomsten te genereren en de eindgebruiker een consistente, naadloze customer journey ervaring te bieden.
Jian Jiang CEO van ParkBee weidt verder uit over de samenwerking: “De samenwerking met WPS illustreert de echte waarde van digitalisering. Naadloos, flexibel en een echte value driver. Met ParkBee al geïntegreerd, kan een exploitant op het WPS platform, direct een extra inkomstenstroom ‘aanzetten’, terwijl hij bijdraagt aan de bereikbaarheid en leefbaarheid van de wijk. Een ware accelerator voor exploitanten, automobilisten, WPS en zeker ook voor ParkBee.”
Dries Calcoen, Global Product Marketing & Partnership Manager: “Ik ben blij met de keuze van ParkBee voor de WPS Marketplace. Vooral met deze unieke native integratie. Exploitanten in heel Europa kunnen nu eenvoudig hun parkeerplaatsen toevoegen aan ParkBee met slechts één contract. Dit stelt hen in staat om de inkomsten uit de parkeervoorziening te maximaliseren. Door de native integratie is er geen interferentie, waardoor exploitanten de juiste telling en naadloze rapportage krijgen. En bovendien kan de ParkBee integratie gratis geactiveerd worden voor alle ParkID abonnees.”
Erik Stronk, CEO van WPS: ”ParkBee is een van de snelst groeiende tech bedrijven en deze samenwerking biedt onze klanten een duurzame oplossing voor het vrijmaken van ruimte in steden, terwijl tegelijkertijd de inkomsten worden gemaximaliseerd. Voor de eindgebruikers biedt het een extra keuzemogelijkheid bij het boeken en betalen van parkeerplaatsen. Door voortdurend samenwerkingen aan te gaan met mobiliteitsverbeterende partijen, streven we ernaar de aanbieder van full-service parkeeroplossingen te zijn die bestuurders en exploitanten met elkaar verbindt en naadloze klantreizen voor iedereen faciliteert.”
Meer informatie
> Bron: wpsparking.com
> ParkBee
> WPS Parking Systems
Meer nieuws
Q-Park en Shell openen samen Mobility Hub in Den Haag
Parkeren, snelladen en verder bewegen in de stad op een elektrische (bak)fiets of scooter met een versie koffie of thee to go is nu wel heel gemakkelijk in Den Haag.
Lees meerKeynote parkeercongres: ‘Parkeergedrag geen logische keuze’
Parkeren is een must! Maar hoe dan? Hoe kan je (parkeer)gedrag veranderen? Tijdens het Vexpan Nationaal Parkeercongres 2023 legt keynote spreker Anders Jansen van Flowresulting dit uit met aansprekende voorbeelden. Met vijf keer input voor in het voorhoofd.
Lees meerUitbreiding betaald parkeren gemeente Leiden
De gemeente Leiden breidt het betaald parkeren uit naar een aantal wijken. 'Met betaald parkeren kunnen we de parkeerdruk beter reguleren als er straks nieuwe huizen worden gebouwd in deze wijken.'
Lees meerSociaal bewogen parkeerbeleid
Donald Appleyard, professor aan de Berkeley Universiteit in Californië, heeft in 1969 samen met Mark Lintell een studie gepubliceerd over de invloed van verkeer op de leefbaarheid en kwaliteit van de stad.
Lees meerMaximumtarief naheffingsaanslag parkeerbelastingen voor 2024
Het kostentarief dat gemeenten in rekening mogen brengen bij de naheffingsaanslag parkeerbelasting is voor 2024 vastgesteld op € 76,70 (was € 72,90).
Lees meerAutoluw beleid gemeenten: doelen, effecten en rollen
De plek van de auto in steden verandert. Veel gemeenten voeren een autoluw beleid voor de (binnen)stad. Het Kennisinstituut voor Mobiliteitsbeleid (KiM) onderzocht de redenen en de effecten van de diverse autoluwe maatregelen.
Lees meerOp de hoogte blijven?
Wil je op de hoogte blijven van onze nieuwsberichten? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief. Of volg ons op onze sociale media.