Park-spot
[ADVERTORIAL]
Optimale gebruikerservaring
Park-spot is dé online verkooptool waarmee een hogere bezetting van uw parkeerfaciliteiten en meer omzet kan worden gegenereerd. De abonnementenmodule is eenvoudig te implementeren in uw eigen website. Gebruikers sluiten een abonnement voor uw parkeerfaciliteit met hetzelfde gemak af als een Netflix of Spotify abonnement. Uw klant vult eenmalig zijn gegevens in en het abonnement wordt automatisch ingeregeld. Na betaling ontvangt hij een link naar een app die hij kan downloaden op zijn smartphone.
Park-spot abonnementen
Direct na de betaling kan gebruik worden gemaakt van het abonnement. Voor in- en uitrijden wordt kentekenherkenning toegepast. Het voordeel hierbij is dat er geen benodigdheid voor kaartjes is. Als back-up kunnen de slagbomen en loopdeuren ook geopend worden met een QR-code in de app. Dankzij het hoge selfservicegehalte van de abonnementenmodule zijn uw abonnees volledig in controle. De belasting voor uw organisatie zal aanzienlijk verminderen, aangezien de abonnee onder andere zelf zijn profiel kan aanpassen, zijn kenteken kan wijzigen of toevoegen, parkeerhistorie kan inzien, facturen kan uitdraaien en het abonnement kan verlengen of opzeggen. De betaling van een abonnement verloopt automatisch.
Het platform
Park-spot is een platform dat u de mogelijkheid geeft om de abonnementenmodule in uw eigen huisstijl te implementeren. De module kan in meerdere online omgevingen worden toegepast. Hierdoor is de module breed inzetbaar voor samenwerkingen met omliggende bedrijven, die structureel gebruik maken van uw parkeerfaciliteit. Geen zorgen: als beheerder houdt u altijd de controle over uw eigen systeem. Zo bepaalt u zelf vanaf welk moment een nieuwe abonnee gebruik kan maken van uw parkeerfaciliteit en stelt u eenvoudig vast tegen welk tarief een bepaalde hoeveelheid abonnementen kan worden afgenomen. Deze gegevens kunnen realtime worden aangepast.
Inzicht in prestaties
Als beheerder heeft u realtime inzicht in de prestaties van de abonnementenmodule. Denk aan de belangrijkste KPI’s, zoals aantal abonnees en gegenereerde omzet. Het systeem biedt u de mogelijkheid om continu te meten hoe uw gebruikers zich online gedragen, zodat u hier vervolgens op bij kunt sturen. Dit stelt u in staat uw klanten een nóg betere parkeerbeleving te bieden. Daarnaast reikt het dashboard u slimme tools aan voor maximale conversie en het sturen van gebruikers.
> Voor meer informatie, zie: ipparking.nl
Meer nieuws
Staatssecretaris Heijnen enthousiast na bezoek MaaS-pilot Utrecht
Staatssecretaris Vivianne Heijnen wilde meer weten over de ervaringen met het Mobility as a Service (MaaS)-pilot Utrecht. Bedoeld om deelvervoer te stimuleren onder inwoners
Lees meerVexpan Nationaal Parkeercongres gericht op groene toekomst
Hoe maak je parkeren ondersteunend aan ambities van gebieden en steden? Dit was het thema van het uitverkochte Vexpan Nationaal Parkeercongres, waar ook het Landelijk Actieprogramma Parkeren & Verblijven 2023 is gepresenteerd.
Lees meerOnderzoek mobiliteit: redenen waarom Nederlanders de auto liever laten staan
Na files zijn parkeerperikelen grootste bron van ergernis, blijkt uit een mobiliteitsonderzoek van EasyPark. Veel Nederlanders laten steeds vaker de auto staan.
Lees meerWPS Parking Solutions en Prestop gaan voor premium papierloze parkeerervaring
Prestop levert high-end indoor betaalzuilen aan WPS Parking Solutions. Wat resulteert in een premium papierloze parkeerervaring.
Lees meerGemeente Groningen neemt plaatsen laadpalen in eigen beheer
Heijmans Infra BV gaat de komende jaren de laadpalen voor elektrische voertuigen leveren en plaatsen in de gemeente Groningen. Het netwerk van laadpalen in de gemeente wordt de komende drie jaar met 300 tot 500 palen uitgebreid.
Lees meerRevisie ESPA criteria gepresenteerd op EPA Congres
Tijdens het EPA Congres in Brussel is de revisie van de ESPA Award criteria gepresenteerd. Wat zijn de nieuwe criteria en hoe kunnen parkeergarages getoetst worden?
Lees meerOp de hoogte blijven?
Wil je op de hoogte blijven van onze nieuwsberichten? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief. Of volg ons op onze sociale media.