Riverty nieuw lid Vexpan

Gepubliceerd op: 04 april 2023

Vexpan heet Riverty welkom als nieuw lid van Platform voor Parkeren Nederland. Riverty is een Human Centric financieel FinTech bedrijf en onderdeel van het Duitse Bertelsmann concern. Bertelsmann is een media-, diensten- en onderwijsbedrijf met meer dan 145.000 medewerkers in 50 landen wereldwijd. Bekende bedrijven binnen de groep zijn onder andere; mediabedrijf RTL, uitgeverij Penguin Random House, het muziekbedrijf BMG en voormalig AfterPay.

 

Betaald parkeren: Riverty biedt met Parking Payments een innovatieve oplossing. Parkeren en betalen. Simpel, digitaal en makkelijk. Precies wat klanten willen. En voordelig voor u. Riverty ontwikkelt  oplossingen die aansluiten op nieuwe manieren van betalen in veranderende en nieuwe markten. Ze willen geldzaken simpel, toegankelijk, begrijpelijk en duurzaam maken voor iedereen. Dat doen ze met Buy Now Pay Later betaalmethodes, Back in Flow incasso oplossingen en Parking Payment oplossingen.

 

Oplossing
De manier waarop we reizen verandert met een ongelooflijke snelheid en mobiliteitsbedrijven  spelen een sleutelrol in deze revolutie. Dit is een wereld waarin frictie loze betaalstromen essentieel zijn om, zowel de consument als de industrie. vooruit te helpen. Dit betekent concreet dat Riverty een Europese betaaloplossing heeft ontwikkeld waarin de consument maandelijks een factuur ontvangt voor alle geregistreerde parkeeracties en  deze wordt via automatische incasso geïncasseerd. Zo bieden zij simpelweg de vrijheid en het overzicht om nu te parkeren en later te betalen. Deze klantervaring zal waarde creëren in  merkbeleving.

 

“Voor onze mobiliteitsklanten betekent dit dat wij, na de initiële autorisatie, het betaalrisico overnemen en het voor hen niet meer nodig is om complexe backoffice processen in te richten voor storneringen. Sterker nog, wij zijn zo zeker van onze betaaloplossing dat wij niet alleen het betaalrisico overnemen maar ook zorgen dat zij direct de beschikking krijgen over het geld. Een continue cashflow zonder zorgen, waardoor onze mobiliteitsklanten zich kunnen concentreren op de corebusiness.”

 

Riverty werkt ondertussen samen met 30 mobiliteitsklanten en verwerkt jaarlijks 7 miljoen maandfacturen. In Noorwegen zijn ze de nummer 1 parkeer provider voor FreeFlow/ANPR en in Duitsland en Nederland zijn wij sterk aan het groeien alhoewel de FreeFlow/ANPR oplossing in Nederland wettelijk nog niet is toegestaan. Enkele voorbeelden van hun mobiliteitsklanten zijn; Easypark, Lynk & Co, Sixt, P+R, DB, Flowbird en Aimo Park.

 

“Heeft onze oplossing jou nieuwsgierig gemaakt? Of ben je benieuwd naar wat wij verder voor u kunnen betekenen?” Neem dat gerust contact op met Beaudine Vermeulen, Business development manager bij Riverty.

Meer informatie
> www.riverty.com/nl-nl/

> Beaudine.vermeulen@riverty.com, +31 620422471

 

Tags

verenigingsnieuws nieuw lid Riverty betaaloplossingen

Meer nieuws

ESPA Gold award voor Interparking Willemspoort in Den Bosch

Afgelopen dinsdag ontving Erwin Lund, senior projectmanager ontwikkeling bij Interparking Nederland, de ESPA Gold Award voor parkeergarage Willemspoort uit handen van onze vicevoorzitter Peter Dingemans.

Lees meer

Expertteam: Zware personenauto’s in parkeergarages

Wat is het advies van het Vexpan Expertteam of zware personenauto's wel toegelaten mogen worden in parkeergarages?  

Lees meer

Kingspan Light + Air (KLA) nieuw lid Vexpan

Vexpan heet Kingspan Light + Air (KLA) welkom als nieuw lid van Platform voor Parkeren Nederland. KLA is een beursgenoteerd bedrijf en wereldwijd actief op verschillende gebieden zoals watermanagementsystemen, isolatiepanelen, glasdakconstructies, klimaatinstallaties en rookbeheersingssystemen.

Lees meer

Geef commentaar op concept NEN 9120: voor mensen met een beperking in een parkeergarage

De concept NEN 9120 over toegankelijkheid van gebouwen is een nieuwe norm voor voorzieningen voor mensen met een beperking. De commentaarronde voor deze norm die ook over parkeergarages gaat, is opgestart. Dit kan tot voor 15 juli 2024.

Lees meer

Update ontwikkelingen D-GPK: website, app en toolbox

Het digitaliseren van het GPK-parkeerrecht is een omvangrijk project van SHPV. Inmiddels heeft zij voor gemeenten en houders van een GPK een informatieve website, app en een toolbox ontwikkeld. Ook helpen zij mensen die minder digitaal vaardig zijn.

Lees meer

NEN 9120 helpt mensen met een beperking in een parkeergarage

De nieuwe norm NEN 9120, nu nog concept, lost een groot deel van de problemen op die mensen met een beperking ervaren in parkeergarages.

Lees meer
1 2 3 19

Nog geen lid?

Word ook lid. Vele Vexpan voordelen:

  • Gratis naar Vexpan Nationaal Parkeercongres
  • Korting op diverse evenementen zoals webinars en netwerkborrels
  • Kennis delen, netwerk opbouwen, meedenken aan het jaarprogramma en ervaring opdoen
Meer voordelen als lid