Park-spot
[ADVERTORIAL]
Optimale gebruikerservaring
Park-spot is dé online verkooptool waarmee een hogere bezetting van uw parkeerfaciliteiten en meer omzet kan worden gegenereerd. De abonnementenmodule is eenvoudig te implementeren in uw eigen website. Gebruikers sluiten een abonnement voor uw parkeerfaciliteit met hetzelfde gemak af als een Netflix of Spotify abonnement. Uw klant vult eenmalig zijn gegevens in en het abonnement wordt automatisch ingeregeld. Na betaling ontvangt hij een link naar een app die hij kan downloaden op zijn smartphone.
Park-spot abonnementen
Direct na de betaling kan gebruik worden gemaakt van het abonnement. Voor in- en uitrijden wordt kentekenherkenning toegepast. Het voordeel hierbij is dat er geen benodigdheid voor kaartjes is. Als back-up kunnen de slagbomen en loopdeuren ook geopend worden met een QR-code in de app. Dankzij het hoge selfservicegehalte van de abonnementenmodule zijn uw abonnees volledig in controle. De belasting voor uw organisatie zal aanzienlijk verminderen, aangezien de abonnee onder andere zelf zijn profiel kan aanpassen, zijn kenteken kan wijzigen of toevoegen, parkeerhistorie kan inzien, facturen kan uitdraaien en het abonnement kan verlengen of opzeggen. De betaling van een abonnement verloopt automatisch.
Het platform
Park-spot is een platform dat u de mogelijkheid geeft om de abonnementenmodule in uw eigen huisstijl te implementeren. De module kan in meerdere online omgevingen worden toegepast. Hierdoor is de module breed inzetbaar voor samenwerkingen met omliggende bedrijven, die structureel gebruik maken van uw parkeerfaciliteit. Geen zorgen: als beheerder houdt u altijd de controle over uw eigen systeem. Zo bepaalt u zelf vanaf welk moment een nieuwe abonnee gebruik kan maken van uw parkeerfaciliteit en stelt u eenvoudig vast tegen welk tarief een bepaalde hoeveelheid abonnementen kan worden afgenomen. Deze gegevens kunnen realtime worden aangepast.
Inzicht in prestaties
Als beheerder heeft u realtime inzicht in de prestaties van de abonnementenmodule. Denk aan de belangrijkste KPI’s, zoals aantal abonnees en gegenereerde omzet. Het systeem biedt u de mogelijkheid om continu te meten hoe uw gebruikers zich online gedragen, zodat u hier vervolgens op bij kunt sturen. Dit stelt u in staat uw klanten een nóg betere parkeerbeleving te bieden. Daarnaast reikt het dashboard u slimme tools aan voor maximale conversie en het sturen van gebruikers.
> Voor meer informatie, zie: ipparking.nl
Meer nieuws
Post hbo-opleiding Parkeren: parkeren als onderdeel van de mobiliteitsketen
De vernieuwde post hbo-opleiding Parkeren is aangepast aan de huidige ontwikkelingen. Marc Moonen, parkeerspecialist bij Kwirkey en tevens docent bij DTV Consultants, vertelt hier meer over.
Lees meerInterparking Boulevard verkozen tot de top 3 van beste parkeergarages in Europa
Interparking Boulevard is, in Brussel tijdens de 20e editie van het EPA congres, uitgeroepen tot één van de drie beste nieuwe parkeergarages in Europa.
Lees meerParkeren in het buitenland: zoeken naar parkeerplek lastigst
Het vinden van een parkeerplek blijkt in het buitenland een lastig karwei. 44 procent parkeert soms tot heel vaak op plekken zonder te weten of dat mag.
Lees meerEPA-2022 Congres
Van 12 -14 september is het EPA-Congres in Brussel. Vexpanleden krijgen korting op de toegang.
Lees meerNieuwe impuls persoonlijke beleving parkeren
Communicatie is een belangrijk onderdeel in de efficiënte en optimale klantbeleving bij parkeerders. Interparking Boulevard voorziet de entree van de parkeergarage de Scheidt & Bachmann entervo.signs
Lees meerScheidt & Bachmann nieuw lid Vexpan
Vexpan heet Scheidt & Bachmann welkom. Scheidt & Bachmann Benelux specialiseert zich in slimme parkeeroplossingen, van de meest uitdagende mobiliteitsvraagstukken tot kleinschalige parkeerregulatie.
Lees meerOp de hoogte blijven?
Wil je op de hoogte blijven van onze nieuwsberichten? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief. Of volg ons op onze sociale media.