Park-spot
[ADVERTORIAL]
Optimale gebruikerservaring
Park-spot is dé online verkooptool waarmee een hogere bezetting van uw parkeerfaciliteiten en meer omzet kan worden gegenereerd. De abonnementenmodule is eenvoudig te implementeren in uw eigen website. Gebruikers sluiten een abonnement voor uw parkeerfaciliteit met hetzelfde gemak af als een Netflix of Spotify abonnement. Uw klant vult eenmalig zijn gegevens in en het abonnement wordt automatisch ingeregeld. Na betaling ontvangt hij een link naar een app die hij kan downloaden op zijn smartphone.
Park-spot abonnementen
Direct na de betaling kan gebruik worden gemaakt van het abonnement. Voor in- en uitrijden wordt kentekenherkenning toegepast. Het voordeel hierbij is dat er geen benodigdheid voor kaartjes is. Als back-up kunnen de slagbomen en loopdeuren ook geopend worden met een QR-code in de app. Dankzij het hoge selfservicegehalte van de abonnementenmodule zijn uw abonnees volledig in controle. De belasting voor uw organisatie zal aanzienlijk verminderen, aangezien de abonnee onder andere zelf zijn profiel kan aanpassen, zijn kenteken kan wijzigen of toevoegen, parkeerhistorie kan inzien, facturen kan uitdraaien en het abonnement kan verlengen of opzeggen. De betaling van een abonnement verloopt automatisch.
Het platform
Park-spot is een platform dat u de mogelijkheid geeft om de abonnementenmodule in uw eigen huisstijl te implementeren. De module kan in meerdere online omgevingen worden toegepast. Hierdoor is de module breed inzetbaar voor samenwerkingen met omliggende bedrijven, die structureel gebruik maken van uw parkeerfaciliteit. Geen zorgen: als beheerder houdt u altijd de controle over uw eigen systeem. Zo bepaalt u zelf vanaf welk moment een nieuwe abonnee gebruik kan maken van uw parkeerfaciliteit en stelt u eenvoudig vast tegen welk tarief een bepaalde hoeveelheid abonnementen kan worden afgenomen. Deze gegevens kunnen realtime worden aangepast.
Inzicht in prestaties
Als beheerder heeft u realtime inzicht in de prestaties van de abonnementenmodule. Denk aan de belangrijkste KPI’s, zoals aantal abonnees en gegenereerde omzet. Het systeem biedt u de mogelijkheid om continu te meten hoe uw gebruikers zich online gedragen, zodat u hier vervolgens op bij kunt sturen. Dit stelt u in staat uw klanten een nóg betere parkeerbeleving te bieden. Daarnaast reikt het dashboard u slimme tools aan voor maximale conversie en het sturen van gebruikers.
> Voor meer informatie, zie: ipparking.nl
Meer nieuws
Cities in Motion/Steden in Beweging
Het openingsnummer van "Steden in Beweging" bespreekt hoe baanbrekende concepten, zoals superblokken en de 15-minutenstad, de weg effenen voor groene, slimmere en inclusievere steden van de toekomst.
Lees meerPilot Deelauto's - Hoe werkt dat eigenlijk?
Deelauto-aanbieders regelen straks via SHPV eenvoudig een parkeerrecht voor de eigen deelauto’s in álle aangesloten gemeenten. Daardoor neemt de flexibiliteit bij de aanbieders enorm toe.
Lees meerOnderzoek naar laadprofielen: inzicht in belasting stroomnet door effect slim laden EV's
Data-onderzoekers van ElaadNL hebben laadprofielen opgesteld die inzicht geven op welke wijze het stroomnet belast wordt door het laden van elektrische auto’s in 2030.
Lees meerOpen Innovatie Programma: TenneT op zoek naar the Holy Grail
De razendsnelle opkomst van o.a. elektrische auto’s hebben ertoe geleid dat het elektriciteitsnetwerk op springen staat. Het gebrek aan capaciteit is inmiddels zo groot dat TenneT de handen ineenslaat.
Lees meerParkeerwereld geschokt door onverwacht overlijden Eric Stuyfzand
Eric Stuyfzand, medeoprichter en partner van Spark, is plotseling overleden. De parkeerwereld is klein en vele Vexpan leden laten op LinkedIn weten hoe ook zij geschrokken zijn en meeleven. | In memoriam.
Lees meerEerste stap Egis naar nieuw parkeervergunningsysteem Amsterdam
Egis, de parkeerdienstverlener van de gemeente Amsterdam en Diemen, lanceert een nieuwe webpagina voor bezoekersparkeren. Onderdeel van het nieuwe Amsterdamse parkeervergunningsysteem.
Lees meerOp de hoogte blijven?
Wil je op de hoogte blijven van onze nieuwsberichten? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief. Of volg ons op onze sociale media.