Park-spot
[ADVERTORIAL]
Optimale gebruikerservaring
Park-spot is dé online verkooptool waarmee een hogere bezetting van uw parkeerfaciliteiten en meer omzet kan worden gegenereerd. De abonnementenmodule is eenvoudig te implementeren in uw eigen website. Gebruikers sluiten een abonnement voor uw parkeerfaciliteit met hetzelfde gemak af als een Netflix of Spotify abonnement. Uw klant vult eenmalig zijn gegevens in en het abonnement wordt automatisch ingeregeld. Na betaling ontvangt hij een link naar een app die hij kan downloaden op zijn smartphone.
Park-spot abonnementen
Direct na de betaling kan gebruik worden gemaakt van het abonnement. Voor in- en uitrijden wordt kentekenherkenning toegepast. Het voordeel hierbij is dat er geen benodigdheid voor kaartjes is. Als back-up kunnen de slagbomen en loopdeuren ook geopend worden met een QR-code in de app. Dankzij het hoge selfservicegehalte van de abonnementenmodule zijn uw abonnees volledig in controle. De belasting voor uw organisatie zal aanzienlijk verminderen, aangezien de abonnee onder andere zelf zijn profiel kan aanpassen, zijn kenteken kan wijzigen of toevoegen, parkeerhistorie kan inzien, facturen kan uitdraaien en het abonnement kan verlengen of opzeggen. De betaling van een abonnement verloopt automatisch.
Het platform
Park-spot is een platform dat u de mogelijkheid geeft om de abonnementenmodule in uw eigen huisstijl te implementeren. De module kan in meerdere online omgevingen worden toegepast. Hierdoor is de module breed inzetbaar voor samenwerkingen met omliggende bedrijven, die structureel gebruik maken van uw parkeerfaciliteit. Geen zorgen: als beheerder houdt u altijd de controle over uw eigen systeem. Zo bepaalt u zelf vanaf welk moment een nieuwe abonnee gebruik kan maken van uw parkeerfaciliteit en stelt u eenvoudig vast tegen welk tarief een bepaalde hoeveelheid abonnementen kan worden afgenomen. Deze gegevens kunnen realtime worden aangepast.
Inzicht in prestaties
Als beheerder heeft u realtime inzicht in de prestaties van de abonnementenmodule. Denk aan de belangrijkste KPI’s, zoals aantal abonnees en gegenereerde omzet. Het systeem biedt u de mogelijkheid om continu te meten hoe uw gebruikers zich online gedragen, zodat u hier vervolgens op bij kunt sturen. Dit stelt u in staat uw klanten een nóg betere parkeerbeleving te bieden. Daarnaast reikt het dashboard u slimme tools aan voor maximale conversie en het sturen van gebruikers.
> Voor meer informatie, zie: ipparking.nl
Meer nieuws
Hart van de Waalsprong: eerste energieneutrale winkelcentrum met parkeerhuis
In Nijmegen is het eerste energieneutrale winkelcentrum van Nederland opgeleverd, inclusief een parkeerhuis met 300 parkeerplekken. Een project van Ontwikkelcombinatie Hart van de Waalsprong.
Lees meerBetalen met vernieuwde betaalpassen bij parkeerautomaat
Heeft u een parkeerautomaat die alleen pinpassen accepteert? Laat de betaalautomaat dan zo snel mogelijk bijwerken! Steeds meer Nederlanders en buitenlanders gebruiken nieuwe betaalpassen.
Lees meerOnderzoek in De Telegraaf: daling drukte koopavond
Er is een onderzoek uitgevoerd naar de drukte van de koopavond op donderdag en op vrijdag. De daling wordt ook betrokken bij het opstellen van de nieuwe kencijfers door het CROW.
Lees meerSPARK: een nieuw landelijk personenautoparkmodel van PBL en RWS
RWS en het PBL hebben een nieuw landelijk personenautoparkmodel ontwikkeld: SPARK. Met dit model kan de toekomstige omvang en samenstelling van het personenautopark in Nederland worden geraamd.
Lees meerWereldhave nieuw lid Vexpan
Vexpan heet Wereldhave welkom als nieuw lid van Platform voor Parkeren Nederland. Wereldhave is een beursgenoteerd bedrijf met een sterke focus op winkelcentra.
Lees meerFlevoland, Noord-Holland en Utrecht plaatsen honderden snellaadstations
De komende jaren komen tot 600 snellaadstations in Noord-Holland, Flevoland en Utrecht. ‘MRA-Elektrisch’ heeft hier met de drie provincies en een groot aantal gemeenten een gezamenlijke aanbesteding voor gedaan.
Lees meerOp de hoogte blijven?
Wil je op de hoogte blijven van onze nieuwsberichten? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief. Of volg ons op onze sociale media.