Nieuwe impuls persoonlijke beleving parkeren met digitale informatiedisplay
Naast een schone en veilige parkeergarage is communicatie belangrijk onderdeel in de efficiënte en optimale klantbeleving bij parkeerders. Interparking investeert hierin en geeft samen met Scheidt & Bachmann bij de entree van Interparking Boulevard de parkeerbeleving een nieuwe impuls met het nieuwe product entervo.sign. Met behulp van deze digitale schermen worden parkeerders straks persoonlijk welkom geheten en wordt hen informatie op maat vertoond dat bijdraagt aan een optimale parkeerbeleving.
Interparking Boulevard is de eerste parkeergarage in de Benelux waar de Scheidt & Bachmann entervo.signs geïmplementeerd zijn en via deze displays een extra dimensie geeft aan de parkeerbeleving van hun klanten. Jigal Agsteribbe: “Scheidt & Bachmann Benelux denkt graag mee met de klant. De behoefte om parkeerders beter en uitgebreider te informeren kunnen we met entervo.sign eenvoudig faciliteren. Deze innovatieve en flexibele oplossing sluit naadloos aan op onze visie van moderne parkeergarages.”
Meerwaarde met realtime informatie
Erwin Lund, senior projectmanager ontwikkeling, legt uit: “Bij Interparking zijn wij zeer tevreden met de implementatie van deze digitale informatiedisplays. Het is een groot voordeel dat we realtime informatie kunnen verstrekken aan onze parkeerders, maar ook de ruimte hebben voor een persoonlijke boodschap. Bijvoorbeeld door onze bezoekers met een online reservering te begroeten met hun naam of om aan een bezoeker aan te geven hoeveel plekken beschikbaar zijn en in welke sectie men het beste kan parkeren. Deze tool biedt een grote meerwaarde ten opzichte van onze traditionele informatieborden en past uitstekend binnen onze missie; het realiseren van hoogwaardige en betaalbare parkeeroplossingen en het faciliteren van een optimale klantbeleving.
Meer informatie
> Bericht: van Interparking
> Afbeelding: digitale schermen bij inrit van Interparking Boulevard (Interparking)
> Interparking
> Scheidt & Bachmann Benelux
Meer nieuws
Mensen missen parkeerboetes door verzending via MijnOverheid
Mensen die een parkeerboete toegestuurd krijgen in hun digitale inbox van MijnOverheid, krijgen twee keer zo vaak een aanmaning als mensen die hun boete per post ontvangen. Dat blijkt uit cijfers die de NOS bij gemeenten heeft opgevraagd.
Lees meerParkeergarage Spuihaven na de herfstvakantie weer open
Eind oktober/begin november gaat parkeergarage Spuihaven in Dordrecht weer open. Na uitvoerig onderzoek naar de constructie kan gestart worden met de noodzakelijke verstevigingsmaatregelen.
Lees meerZiekenhuisopname maakt termijnoverschrijding bij beroep tegen parkeerbelasting verschoonbaar
Rechtbank Zeeland-West-Brabant oordeelt dat een ziekenhuisopname een verschoonbare reden vormt voor het te laat indienen van een beroepschrift tegen een naheffingsaanslag parkeerbelasting.
Lees meerParkeergarage Leiden langer uit voorzorg gesloten
Uit voorzorg blijft in Leiden de parkeergarage Haarlemmerstraat langer gesloten. In juli is het nadere onderzoek gestart aan de parkeervloeren, wanden, rijhellingen en kolommen in Parkeergarage Haarlemmerstraat. Hieruit blijkt schade op meer plekken.
Lees meerPolitie waarschuwt: kenteken afplakken is misdrijf
De politie van Amsterdam, en tal van andere plekken, loopt steeds vaker tegen een trucje aan dat parkeerboetes moet voorkomen: het afplakken van kentekens. Agenten waarschuwen voor enorme boetes.
Lees meerTwee nieuwe parkeercursussen: praktische kennis voor toekomstbestendige mobiliteit
Hoe ontwerp je parkeervoorzieningen die niet alleen voldoen aan de norm, maar ook klaar zijn voor de toekomst? DTV Academy en Kwirkey introduceren twee nieuwe cursussen.
Lees meerOp de hoogte blijven?
Wil je op de hoogte blijven van onze nieuwsberichten? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief. Of volg ons op onze sociale media.