Nieuwe impuls persoonlijke beleving parkeren met digitale informatiedisplay

Gepubliceerd op: 05 augustus 2022

Naast een schone en veilige parkeergarage is communicatie belangrijk onderdeel in de efficiënte en optimale klantbeleving bij parkeerders. Interparking investeert hierin en geeft samen met Scheidt & Bachmann bij de entree van Interparking Boulevard de parkeerbeleving een nieuwe impuls met het nieuwe product entervo.sign. Met behulp van deze digitale schermen worden parkeerders straks persoonlijk welkom geheten en wordt hen informatie op maat vertoond dat bijdraagt aan een optimale parkeerbeleving.

 

Interparking Boulevard is de eerste parkeergarage in de Benelux waar de Scheidt & Bachmann entervo.signs geïmplementeerd zijn en via deze displays een extra dimensie geeft aan de parkeerbeleving van hun klanten. Jigal Agsteribbe: “Scheidt & Bachmann Benelux denkt graag mee met de klant. De behoefte om parkeerders beter en uitgebreider te informeren kunnen we met entervo.sign eenvoudig faciliteren. Deze innovatieve en flexibele oplossing sluit naadloos aan op onze visie van moderne parkeergarages.”

 

Meerwaarde met realtime informatie
Erwin Lund, senior projectmanager ontwikkeling, legt uit: “Bij Interparking zijn wij zeer tevreden met de implementatie van deze digitale informatiedisplays. Het is een groot voordeel dat we realtime informatie kunnen verstrekken aan onze parkeerders, maar ook de ruimte hebben voor een persoonlijke boodschap. Bijvoorbeeld door onze bezoekers met een online reservering te begroeten met hun naam of om aan een bezoeker aan te geven hoeveel plekken beschikbaar zijn en in welke sectie men het beste kan parkeren. Deze tool biedt een grote meerwaarde ten opzichte van onze traditionele informatieborden en past uitstekend binnen onze missie; het realiseren van hoogwaardige en betaalbare parkeeroplossingen en het faciliteren van een optimale klantbeleving.

 

Uitnodiging: Interparking en Scheidt & Bachmann Benelux nodigen alle geïnteresseerden uit om de komende maanden een bezoek te brengen aan Parking Boulevard in Scheveningen en zelf een moderne klantgerichte parkeerflow te ervaren.

 

Meer informatie
> Bericht: van Interparking
> Afbeelding: digitale schermen bij inrit van Interparking Boulevard (Interparking)
> Interparking
> Scheidt & Bachmann Benelux

Tags

parkeergarage informatiedisplays klantbeleving

Meer nieuws

Belang menselijk gedrag bij maken brandveilige keuzes

“Het geheim van effectieve gedragsverandering zit ‘m in het inspelen op de juiste gedragsoorzaken op het juiste moment”, aldus gedragswetenschapper en beleidsadviseur Brandveilig Leven Nick Boersma.

Lees meer

Succesvol mobiliteitsplan rondom Formule 1 in Zandvoort

Na 36 jaar afwezigheid werd weer een Formule 1 race gereden op het circuit van Zandvoort. Hoe komen zo’n 195.000 bezoekers zo efficiënt en duurzaam mogelijk naar het circuit?

Lees meer

In- en uitrijden op kenteken bij 53 P+R locaties

Vanaf nu is het bij 53 betaalde P+R locaties mogelijk om in en uit te rijden met behulp van kentekenherkenning. Hiermee wil NS met Q-Park parkeren bij stations voor reizigers sneller en makkelijker maken.

Lees meer

Parkeergedrag veranderen, hoe doe je dat?

Gedrag en parkeren is een zeer actueel onderwerp dat bij de parkeerprofessionals van álle gemeenten speelt. Vandaar de Themadag Gemeenten over: Parkeergedrag veranderen, hoe doe je dat? Een terugblik.

Lees meer

Deelmobiliteit: leren van parkeren

Het feit dat wetenschappers regelmatig bezig zijn met parkeren is al een enorme ontwikkeling. De sector is volwassener geworden. Parkeerprofessionals worden vaak al in een vroeg stadium betrokken.

Lees meer

Canadees parkeren

Het Canadees parkeren, oftewel het met twee wielen op het trottoir parkeren is in veel steden een probleem. Zowel voor voetgangers als hulpdiensten.

Lees meer
1 2 3 4 8

Op de hoogte blijven?

Wil je op de hoogte blijven van onze nieuwsberichten? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief. Of volg ons op onze sociale media.

Ja, stuur mij de nieuwsbrief