Nieuwe impuls persoonlijke beleving parkeren met digitale informatiedisplay

Gepubliceerd op: 05 augustus 2022

Naast een schone en veilige parkeergarage is communicatie belangrijk onderdeel in de efficiënte en optimale klantbeleving bij parkeerders. Interparking investeert hierin en geeft samen met Scheidt & Bachmann bij de entree van Interparking Boulevard de parkeerbeleving een nieuwe impuls met het nieuwe product entervo.sign. Met behulp van deze digitale schermen worden parkeerders straks persoonlijk welkom geheten en wordt hen informatie op maat vertoond dat bijdraagt aan een optimale parkeerbeleving.

 

Interparking Boulevard is de eerste parkeergarage in de Benelux waar de Scheidt & Bachmann entervo.signs geïmplementeerd zijn en via deze displays een extra dimensie geeft aan de parkeerbeleving van hun klanten. Jigal Agsteribbe: “Scheidt & Bachmann Benelux denkt graag mee met de klant. De behoefte om parkeerders beter en uitgebreider te informeren kunnen we met entervo.sign eenvoudig faciliteren. Deze innovatieve en flexibele oplossing sluit naadloos aan op onze visie van moderne parkeergarages.”

 

Meerwaarde met realtime informatie
Erwin Lund, senior projectmanager ontwikkeling, legt uit: “Bij Interparking zijn wij zeer tevreden met de implementatie van deze digitale informatiedisplays. Het is een groot voordeel dat we realtime informatie kunnen verstrekken aan onze parkeerders, maar ook de ruimte hebben voor een persoonlijke boodschap. Bijvoorbeeld door onze bezoekers met een online reservering te begroeten met hun naam of om aan een bezoeker aan te geven hoeveel plekken beschikbaar zijn en in welke sectie men het beste kan parkeren. Deze tool biedt een grote meerwaarde ten opzichte van onze traditionele informatieborden en past uitstekend binnen onze missie; het realiseren van hoogwaardige en betaalbare parkeeroplossingen en het faciliteren van een optimale klantbeleving.

 

Uitnodiging: Interparking en Scheidt & Bachmann Benelux nodigen alle geïnteresseerden uit om de komende maanden een bezoek te brengen aan Parking Boulevard in Scheveningen en zelf een moderne klantgerichte parkeerflow te ervaren.

 

Meer informatie
> Bericht: van Interparking
> Afbeelding: digitale schermen bij inrit van Interparking Boulevard (Interparking)
> Interparking
> Scheidt & Bachmann Benelux

Tags

parkeergarage informatiedisplays klantbeleving

Meer nieuws

NEN 9120 helpt mensen met een beperking in een parkeergarage

De nieuwe norm NEN 9120, nu nog concept, lost een groot deel van de problemen op die mensen met een beperking ervaren in parkeergarages.

Lees meer

Den Haag krijgt 3.200 extra laadpunten voor elektrische auto’s

De gemeente Den Haag heeft het beheer en onderhoud van haar 5.400 openbare laadpunten ondergebracht bij Vattenfall InCharge. Zij breidt het netwerk met 1.600 laadpalen uit in de komende 4 jaar.

Lees meer

Tweede editie Essentiële Controlepunten Brandveiligheid

Van ‘Essentiele Controlepunten Brandveiligheid 2024’ is een tweede editie verschenen. Daarin zijn de actuele verwijzingen naar de Omgevingswet en het Besluit bouwwerken leefomgeving (Bbl) opgenomen.

Lees meer

Terugloop cash aan kassa gestagneerd, behalve bij parkeren, bioscoop en apotheek

Het totaal aantal winkeliers en dienstverleners waar je niet met cash kunt betalen is ongewijzigd gebleven ten opzichte van vorig jaar. Maar in sommige sectoren zien we verschuivingen. Bij 25% van de parkeergelegenheden kun je niet meer contant betalen, een jaar geleden was dat nog 16%.

Lees meer

Brandveiligheid elektrische fietsen, steps en scooters in parkeergarages

In dit artikel wordt stilgestaan bij de risico’s van deze kleine elektrische vervoersmiddelen, hoe vaak deze in brand vliegen en wat je kan doen om deze vervoermiddelen veilig op te laden.

Lees meer

Ondergrondse expositie in parkeergarage

De expositie ‘Onder de oppervlakte’ van Marieke Struijk is vanaf zaterdag 2 maart gratis te bezoeken in parkeergarage Schouwburgplein 2 in Rotterdam.

Lees meer
1 2 3 18

Op de hoogte blijven?

Wil je op de hoogte blijven van onze nieuwsberichten? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief. Of volg ons op onze sociale media.

Ja, stuur mij de nieuwsbrief