Nieuwe impuls persoonlijke beleving parkeren met digitale informatiedisplay
Naast een schone en veilige parkeergarage is communicatie belangrijk onderdeel in de efficiënte en optimale klantbeleving bij parkeerders. Interparking investeert hierin en geeft samen met Scheidt & Bachmann bij de entree van Interparking Boulevard de parkeerbeleving een nieuwe impuls met het nieuwe product entervo.sign. Met behulp van deze digitale schermen worden parkeerders straks persoonlijk welkom geheten en wordt hen informatie op maat vertoond dat bijdraagt aan een optimale parkeerbeleving.
Interparking Boulevard is de eerste parkeergarage in de Benelux waar de Scheidt & Bachmann entervo.signs geïmplementeerd zijn en via deze displays een extra dimensie geeft aan de parkeerbeleving van hun klanten. Jigal Agsteribbe: “Scheidt & Bachmann Benelux denkt graag mee met de klant. De behoefte om parkeerders beter en uitgebreider te informeren kunnen we met entervo.sign eenvoudig faciliteren. Deze innovatieve en flexibele oplossing sluit naadloos aan op onze visie van moderne parkeergarages.”
Meerwaarde met realtime informatie
Erwin Lund, senior projectmanager ontwikkeling, legt uit: “Bij Interparking zijn wij zeer tevreden met de implementatie van deze digitale informatiedisplays. Het is een groot voordeel dat we realtime informatie kunnen verstrekken aan onze parkeerders, maar ook de ruimte hebben voor een persoonlijke boodschap. Bijvoorbeeld door onze bezoekers met een online reservering te begroeten met hun naam of om aan een bezoeker aan te geven hoeveel plekken beschikbaar zijn en in welke sectie men het beste kan parkeren. Deze tool biedt een grote meerwaarde ten opzichte van onze traditionele informatieborden en past uitstekend binnen onze missie; het realiseren van hoogwaardige en betaalbare parkeeroplossingen en het faciliteren van een optimale klantbeleving.
Meer informatie
> Bericht: van Interparking
> Afbeelding: digitale schermen bij inrit van Interparking Boulevard (Interparking)
> Interparking
> Scheidt & Bachmann Benelux
Meer nieuws
Informatiebijeenkomst NEN 9120 Toegankelijkheid van Gebouwen
NEN organiseert 16 mei een informatiebijeenkomst over NEN 9120. Deze beschrijft wat er nodig is om gebouwen toegankelijk en bruikbaar te maken voor een brede groep gebruikers. Vexpan heeft aanvullend advies.
Lees meerServicekosten parkeerapp EasyPark omhoog
Gebruikers van EasyPark kregen afgelopen weekend een mail van de parkeerapp. De servicekosten gaan per 1 mei omhoog, waardoor parkeren duurder wordt. Het AD zet de parkeerapps op een rij.
Lees meerAanscherping sprinklereisen voor parkeergarages onder woongebouwen
Sinds de aanscherping van het Besluit bouwwerken leefomgeving (Bbl) zijn sprinklerinstallaties wettelijk aangeschreven voor parkeergarages onder woongebouwen bij het overschrijden van specifieke afmetingen.
Lees meerBestuurswisseling Vexpan 2025: voorstellen nieuwe leden
Het Vexpan bestuur heeft een nieuwe samenstelling. Graag stellen wij Joan van Yperen van Tobias Fiscaal voor als nieuw bestuurslid. Als aspirant bestuurslid draait Chantal van der Wolk van gemeente Hoorn alvast mee.
Lees meerVervangen dekvloeren en stopzetten wapeningscorrosie
Projectinformatie | In de parkeergarage onder Het Raadhuis te Amstelveen bleek in 2022 sprake te zijn van grote delen losliggende dekvloeren. Bij lokaal herstel hiervan werd vast gesteld dat ook sprake was van betonschade met wapeningscorrosie in de onderliggende constructieve vloer.
Lees meerHerkeuring ESPA Award: Kans op vernieuwde kwaliteitsonderscheiding voor parkeergarages
Parkeergarages kunnen opnieuw in aanmerking komen voor een vernieuwde ESPA Award van de European Parking Association (EPA). Parkeergarages die meer dan zeven jaar geleden het keurmerk hebben ontvangen, krijgen een uitnodiging van Vexpan voor de herkeuring.
Lees meerOp de hoogte blijven?
Wil je op de hoogte blijven van onze nieuwsberichten? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief. Of volg ons op onze sociale media.