Nieuwe impuls persoonlijke beleving parkeren met digitale informatiedisplay
Naast een schone en veilige parkeergarage is communicatie belangrijk onderdeel in de efficiënte en optimale klantbeleving bij parkeerders. Interparking investeert hierin en geeft samen met Scheidt & Bachmann bij de entree van Interparking Boulevard de parkeerbeleving een nieuwe impuls met het nieuwe product entervo.sign. Met behulp van deze digitale schermen worden parkeerders straks persoonlijk welkom geheten en wordt hen informatie op maat vertoond dat bijdraagt aan een optimale parkeerbeleving.
Interparking Boulevard is de eerste parkeergarage in de Benelux waar de Scheidt & Bachmann entervo.signs geïmplementeerd zijn en via deze displays een extra dimensie geeft aan de parkeerbeleving van hun klanten. Jigal Agsteribbe: “Scheidt & Bachmann Benelux denkt graag mee met de klant. De behoefte om parkeerders beter en uitgebreider te informeren kunnen we met entervo.sign eenvoudig faciliteren. Deze innovatieve en flexibele oplossing sluit naadloos aan op onze visie van moderne parkeergarages.”
Meerwaarde met realtime informatie
Erwin Lund, senior projectmanager ontwikkeling, legt uit: “Bij Interparking zijn wij zeer tevreden met de implementatie van deze digitale informatiedisplays. Het is een groot voordeel dat we realtime informatie kunnen verstrekken aan onze parkeerders, maar ook de ruimte hebben voor een persoonlijke boodschap. Bijvoorbeeld door onze bezoekers met een online reservering te begroeten met hun naam of om aan een bezoeker aan te geven hoeveel plekken beschikbaar zijn en in welke sectie men het beste kan parkeren. Deze tool biedt een grote meerwaarde ten opzichte van onze traditionele informatieborden en past uitstekend binnen onze missie; het realiseren van hoogwaardige en betaalbare parkeeroplossingen en het faciliteren van een optimale klantbeleving.
Meer informatie
> Bericht: van Interparking
> Afbeelding: digitale schermen bij inrit van Interparking Boulevard (Interparking)
> Interparking
> Scheidt & Bachmann Benelux
Meer nieuws
Vexpan Netwerkborrel: nieuwe inzichten e-laden en brandveiligheid in parkeergarages
De Vexpan werkgroep CLIP & Brandveiligheid initieerde 19 september wederom een gethematiseerde netwerkbijeenkomst om met de Vexpan leden de uitdagingen rond over e-laden in parkeergarages door te praten. De aanwezigen kijken terug op een inspirerende bijeenkomst.
Lees meerBrandsturingen: de praktijk is weerbarstig
Een brandsturing lijkt wellicht iets dat eenvoudig te realiseren is: je biedt een contact aan bij de te sturen brandmeldinstallatie, dat geschakeld wordt bij een brandalarm. Dit blijkt in de praktijk echter lang niet altijd zo eenvoudig.
Lees meerUpdate ontwikkelingen D-GPK: app als eerste in Alphen
Alphen is de eerste gemeente in Nederland die de app Parkeren Plus in gebruik heeft genomen. Deze applicatie is een hulpmiddel voor mensen met een handicap om gemakkelijker op betaalde parkeerplaatsen te parkeren.
Lees meerStart berging 112 auto’s uit Q-Park parkeergarage naast St. Antonius Ziekenhuis
Vandaag start de bergingsoperatie van de volgende 112 auto’s in de Q-Park parkeergarage naast het St. Antonius Ziekenhuis in Nieuwegein.
Lees meerOnderzoek Omroep Brabant: kwijtgescholden parkeerboetes per gemeente
In Breda zijn vorig jaar de meeste parkeerboetes uitgedeeld en terugbetaald. Ook in Eindhoven en Tilburg werd meer dan de helft van de parkeerboetes teruggetrokken nadat er bezwaar werd gemaakt. Dat blijkt uit onderzoek van Omroep Brabant.
Lees meerQ-Park opent 18e parkeergarage in Rotterdam
Met de officiële opening van Q-Park Rijnhaven wordt een belangrijk onderdeel aan de bereikbaarheid van 'de pols van Katendrecht' toegevoegd, en daarmee aan de soepele mobiliteit in Rotterdam.
Lees meerOp de hoogte blijven?
Wil je op de hoogte blijven van onze nieuwsberichten? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief. Of volg ons op onze sociale media.