Triflex nieuw lid Vexpan
Vexpan heet Triflex welkom als nieuw lid van Platform voor Parkeren Nederland. “Delivering solutions together. Dit is precies waar wij als Triflex voor staan. Ieder probleem vraagt namelijk om een passende oplossing. Voor de perfecte afdichting en langdurige bescherming van gebouwen en constructies heeft Triflex altijd de juiste oplossing. Of het nu gaat om het waterdicht maken van daken, het afwerken van vloeren, het beschermen van parkeergarages, het markeren van wegen of het coaten van een galerij.”
Waarom Vexpan?
“Wij bieden onder andere oplossingen voor parkeergarages en dat een van de belangrijke redenen dat wij lid zijn geworden van Vexpan. Al meer dan 20 jaar bewijzen we ons dagelijks in het onderhoud en behoud van parkeergarages in Nederland. Of het nu gaat om het creëren van een veilige uitstraling of een logische routing, met de esthetische en functionele oplossingen van Triflex krijgt iedere parkeergarage een eigen identiteit. De Triflex systemen zorgen naast een goede afdichting ook voor bescherming tegen weersinvloeden, vuil, brandstoffen en slijtage.”
“De afgelopen jaren hebben wij als Triflex diverse evenementen als sponsor ondersteund, maar nu werd het tijd om lid te worden. Vexpan vertegenwoordigt voor ons veel waarde in het netwerk van professionals binnen het segment parkeren. Via Vexpan kunnen we in contact komen en blijven met experts met een enorme hoeveelheid kennis op het gebied van parkeren. Dit helpt ons om inzicht te krijgen in de ontwikkelingen die er staan te gebeuren binnen de mobiliteit in Nederland.”

Namens Triflex zul je Mario van Ginkel regelmatig tegenkomen op de diverse evenementen van Vexpan. Mario heeft als functie Sales Manager en is daarmee verantwoordelijk voor het salesteam van Triflex. “Bij Triflex staan we voor kwaliteit en levensduur, we willen onze opdrachtgevers de juiste oplossing bieden waarmee de investering in een Triflex systeem zich dubbel en dwars terugbetaalt.”
> Meer informatie: www.triflex.nl
Meer nieuws
Mensen missen parkeerboetes door verzending via MijnOverheid
Mensen die een parkeerboete toegestuurd krijgen in hun digitale inbox van MijnOverheid, krijgen twee keer zo vaak een aanmaning als mensen die hun boete per post ontvangen. Dat blijkt uit cijfers die de NOS bij gemeenten heeft opgevraagd.
Lees meerParkeergarage Spuihaven na de herfstvakantie weer open
Eind oktober/begin november gaat parkeergarage Spuihaven in Dordrecht weer open. Na uitvoerig onderzoek naar de constructie kan gestart worden met de noodzakelijke verstevigingsmaatregelen.
Lees meerZiekenhuisopname maakt termijnoverschrijding bij beroep tegen parkeerbelasting verschoonbaar
Rechtbank Zeeland-West-Brabant oordeelt dat een ziekenhuisopname een verschoonbare reden vormt voor het te laat indienen van een beroepschrift tegen een naheffingsaanslag parkeerbelasting.
Lees meerMaximumbedrag naheffingsaanslag parkeerbelasting voor 2026
Het maximumbedrag dat gemeenten in rekening mogen brengen voor de kosten van het opleggen van een naheffingsaanslag parkeerbelasting is voor 2026 vastgesteld op € 82,00 (was € 78,80).
Lees meerParkeergarage Leiden langer uit voorzorg gesloten
Uit voorzorg blijft in Leiden de parkeergarage Haarlemmerstraat langer gesloten. In juli is het nadere onderzoek gestart aan de parkeervloeren, wanden, rijhellingen en kolommen in Parkeergarage Haarlemmerstraat. Hieruit blijkt schade op meer plekken.
Lees meerParking Trend magazine | European Parking Awards edition 2025
Er is een speciale editie van Parking Trend International (PTI) verschenen. Hierin staan artikelen van de European Parking Awards 2025 inzendingen. Met 6 inzendingen van Vexpan leden uit Nederland, waarvan er 2 op de shortlist staan.
Lees meerNog geen lid?
Word ook lid. Vele Vexpan voordelen:
- Gratis naar Vexpan Nationaal Parkeercongres
- Korting op diverse evenementen zoals de lunchbijeenkomsten
- Kennis delen, netwerk opbouwen, meedenken aan het jaarprogramma en ervaring opdoen