Park-spot
[ADVERTORIAL]
Optimale gebruikerservaring
Park-spot is dé online verkooptool waarmee een hogere bezetting van uw parkeerfaciliteiten en meer omzet kan worden gegenereerd. De abonnementenmodule is eenvoudig te implementeren in uw eigen website. Gebruikers sluiten een abonnement voor uw parkeerfaciliteit met hetzelfde gemak af als een Netflix of Spotify abonnement. Uw klant vult eenmalig zijn gegevens in en het abonnement wordt automatisch ingeregeld. Na betaling ontvangt hij een link naar een app die hij kan downloaden op zijn smartphone.
Park-spot abonnementen
Direct na de betaling kan gebruik worden gemaakt van het abonnement. Voor in- en uitrijden wordt kentekenherkenning toegepast. Het voordeel hierbij is dat er geen benodigdheid voor kaartjes is. Als back-up kunnen de slagbomen en loopdeuren ook geopend worden met een QR-code in de app. Dankzij het hoge selfservicegehalte van de abonnementenmodule zijn uw abonnees volledig in controle. De belasting voor uw organisatie zal aanzienlijk verminderen, aangezien de abonnee onder andere zelf zijn profiel kan aanpassen, zijn kenteken kan wijzigen of toevoegen, parkeerhistorie kan inzien, facturen kan uitdraaien en het abonnement kan verlengen of opzeggen. De betaling van een abonnement verloopt automatisch.
Het platform
Park-spot is een platform dat u de mogelijkheid geeft om de abonnementenmodule in uw eigen huisstijl te implementeren. De module kan in meerdere online omgevingen worden toegepast. Hierdoor is de module breed inzetbaar voor samenwerkingen met omliggende bedrijven, die structureel gebruik maken van uw parkeerfaciliteit. Geen zorgen: als beheerder houdt u altijd de controle over uw eigen systeem. Zo bepaalt u zelf vanaf welk moment een nieuwe abonnee gebruik kan maken van uw parkeerfaciliteit en stelt u eenvoudig vast tegen welk tarief een bepaalde hoeveelheid abonnementen kan worden afgenomen. Deze gegevens kunnen realtime worden aangepast.
Inzicht in prestaties
Als beheerder heeft u realtime inzicht in de prestaties van de abonnementenmodule. Denk aan de belangrijkste KPI’s, zoals aantal abonnees en gegenereerde omzet. Het systeem biedt u de mogelijkheid om continu te meten hoe uw gebruikers zich online gedragen, zodat u hier vervolgens op bij kunt sturen. Dit stelt u in staat uw klanten een nóg betere parkeerbeleving te bieden. Daarnaast reikt het dashboard u slimme tools aan voor maximale conversie en het sturen van gebruikers.
> Voor meer informatie, zie: ipparking.nl
Meer nieuws
Intentieverklaring gemeenten digitale GPK
Het SHPV (Servicehuis Parkeer- en Verblijfsrechten) is samen met een groot aantal gemeenten het project Digitale GPK gestart om parkeren voor mensen met een beperking beter te regelen.
Lees meerEase2pay en SHPV lid Vexpan
Graag heet Vexpan Ease2pay en SHPV van harte welkom als nieuw lid bij de branchevereniging. Twee verschillende organisaties.
Lees meerVvE's bang voor elektrische auto in garage
Media berichten dat verenigingen van eigenaren (VvE’s) elektrische auto’s soms weigeren in de garages onder hun appartementencomplex uit toenemende vrees voor brand
Lees meerUitbreiding projectteam Nationaal Parkeercongres
Een projectteam van Vexpan leden organiseert jaarlijks het Nationaal Parkeercongres. Zij kijken enthousiast terug op de editie van 2021, die door deelnemers is beoordeeld met een 7.8.
Lees meerStacker parking systems in relatie tot brandveiligheid
Wat zijn de verrassende oplossingen van Stacker Parking Systems in relatie tot brandveiligheid? Daarover vertelde Sven Sterkendries tijdens de Vexpan online lunchbijeenkomst
Lees meerESPA-award voor parkeergarage P3 VU Campus
Parkeergarage P3 VU Campus is onderscheiden met een European Standard Parking Award (ESPA). Deze award is dé erkenning voor parkeergarages van een hoge kwaliteit. Jan Paul Paardekooper, directeur parkeerbedrijf VU-VUmc,
Lees meerOp de hoogte blijven?
Wil je op de hoogte blijven van onze nieuwsberichten? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief. Of volg ons op onze sociale media.