Park-spot
[ADVERTORIAL]
Optimale gebruikerservaring
Park-spot is dé online verkooptool waarmee een hogere bezetting van uw parkeerfaciliteiten en meer omzet kan worden gegenereerd. De abonnementenmodule is eenvoudig te implementeren in uw eigen website. Gebruikers sluiten een abonnement voor uw parkeerfaciliteit met hetzelfde gemak af als een Netflix of Spotify abonnement. Uw klant vult eenmalig zijn gegevens in en het abonnement wordt automatisch ingeregeld. Na betaling ontvangt hij een link naar een app die hij kan downloaden op zijn smartphone.
Park-spot abonnementen
Direct na de betaling kan gebruik worden gemaakt van het abonnement. Voor in- en uitrijden wordt kentekenherkenning toegepast. Het voordeel hierbij is dat er geen benodigdheid voor kaartjes is. Als back-up kunnen de slagbomen en loopdeuren ook geopend worden met een QR-code in de app. Dankzij het hoge selfservicegehalte van de abonnementenmodule zijn uw abonnees volledig in controle. De belasting voor uw organisatie zal aanzienlijk verminderen, aangezien de abonnee onder andere zelf zijn profiel kan aanpassen, zijn kenteken kan wijzigen of toevoegen, parkeerhistorie kan inzien, facturen kan uitdraaien en het abonnement kan verlengen of opzeggen. De betaling van een abonnement verloopt automatisch.
Het platform
Park-spot is een platform dat u de mogelijkheid geeft om de abonnementenmodule in uw eigen huisstijl te implementeren. De module kan in meerdere online omgevingen worden toegepast. Hierdoor is de module breed inzetbaar voor samenwerkingen met omliggende bedrijven, die structureel gebruik maken van uw parkeerfaciliteit. Geen zorgen: als beheerder houdt u altijd de controle over uw eigen systeem. Zo bepaalt u zelf vanaf welk moment een nieuwe abonnee gebruik kan maken van uw parkeerfaciliteit en stelt u eenvoudig vast tegen welk tarief een bepaalde hoeveelheid abonnementen kan worden afgenomen. Deze gegevens kunnen realtime worden aangepast.
Inzicht in prestaties
Als beheerder heeft u realtime inzicht in de prestaties van de abonnementenmodule. Denk aan de belangrijkste KPI’s, zoals aantal abonnees en gegenereerde omzet. Het systeem biedt u de mogelijkheid om continu te meten hoe uw gebruikers zich online gedragen, zodat u hier vervolgens op bij kunt sturen. Dit stelt u in staat uw klanten een nóg betere parkeerbeleving te bieden. Daarnaast reikt het dashboard u slimme tools aan voor maximale conversie en het sturen van gebruikers.
> Voor meer informatie, zie: ipparking.nl
Meer nieuws
Italië legt Google boete op voor weren app Android Auto
Het huidige systeem van autobelastingen moet grondig veranderen om het halen van klimaatdoelstellingen mogelijk te maken. Een vorm van kilometerheffing
Lees meerAutobranche pleit voor kilometerheffing om C02-doelen te halen
Het huidige systeem van autobelastingen moet grondig veranderen om het halen van klimaatdoelstellingen mogelijk te maken.
Lees meerParkBee viert jubileum met 250ste locatie in Nederland
Het parkeerplatform ParkBee bestaat deze maand vijf jaar en viert dit jubileum met het openen van de 250ste Nederlandse parkeerlocatie.
Lees meerBescherming tegen schadelijke microben door gerichte hygiëne
Door de huidige coronasituatie is hygiëne nog nooit zo actueel geweest, met bijzondere aandacht voor een frequent schoonmaak en, uiteraard, handdesinfectie. Hoe worden en blijven onze parkeergarages
Lees meerQ-Park Arsenaal in Venlo open
De nieuwe parkeergarage Q-Park Arsenaal in Venlo-Oost is recent geopend. De vier-laags parkeerlocatie betekent dat er 260 parkeerplaatsen beschikbaar zijn gekomen, inclusief mindervalidenplaatsen bij de ingangen en oplaadpunten voor elektrische auto’s.
Lees meerNS app laat nu vrije parkeerplaatsen zien bij P+R locaties
Reizigers die met de auto naar het station willen, kunnen een nieuwe functie gebruiken in de NS app. De applicatie laat vanaf nu zien of er nog parkeerplekken vrij zijn op de P+R locatie.
Lees meerOp de hoogte blijven?
Wil je op de hoogte blijven van onze nieuwsberichten? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief. Of volg ons op onze sociale media.