Webinar | Aantrekkelijke fietsparkeergarages: inzichten uit belevingsonderzoek
Gemeenten zien graag dat fietsen in fietsparkeergarages worden gestald en niet op straat. Maar hoe krijg je mensen zover? Door te weten hoe mensen een fietsparkeergarage echt ervaren. Daarover gaat het Vexpan webinar van dinsdag 1 oktober, aangeboden door premium partner Goudappel. Het webinar is van 11.00 tot uiterlijk 12.00 uur.
Met dat inzicht kun je behoeftes invullen en gedrag beter regisseren. Tijdens het webinar gaan we in op het belang van belevingsonderzoek en geven we inzicht in het beïnvloeden van gedrag als het gaat om (fiets)parkeren.
Spreker: Rick Schotman, adviseur beleving bij Goudappel
Duur: 45 minuten (incl. vragenronde)
Dit webinar is perfect voor iedereen die bij een gemeente met fietsparkeergarages of bij een commerciële parkeerexploitant werkt, en die de ambitie heeft het gebruik van deze garages te verhogen.
Adviesbureau Goudappel
Nieuwe (mobiliteits)oplossingen hebben effect wanneer reizigers zich anders gaan gedragen. De gedragsexperts van Goudappel meten, begrijpen en verklaren verbanden tussen interventie, gedragsverandering en systeemeffecten. Ze combineren kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksmethoden en bieden handelingsperspectief om met beleid de gewenste gedragsverandering en maatschappelijke doelen te behalen.
Samen aan de slag met fietsparkeren
Dit webinar wordt door Vexpan en Goudappel georganiseerd in het kader van de Vexpan aanpak ‘Samen aan de slag met fietsparkeren’. In juni was de aftrap tijdens het seminar en in oktober wordt het plan van aanpak gepresenteerd op het Vexpan Nationaal Parkeercongres 2024.
Meer informatie
> Goudappel
> Rick Schotman
> Goudappel en belevingsonderzoek
Webinar | Aantrekkelijke fietsparkeergarages: inzichten uit belevingsonderzoek
Datum
dinsdag 01 oktober
Tijd
11:00 - 12:00
Locatie
Digitaal
Kosten
Gratis (leden), € 95,- (niet-leden)