Lunchbijeenkomst | Vexpansie 3.0: exposure, expertise delen en meer
Al 35 jaar is Vexpansie een begrip. Hét vakblad voor de parkeerprofessional in Nederland. Op 16 december verschijnt het laatste papieren magazine. Maar het merk en de artikelen over beleid, ontwikkelingen en realisaties op parkeergebied blijven! Voor sponsors en adverteerders zijn er bovendien voordelen door meer mogelijkheden. Hoe gaat dit verder?
Kennisverspreiding en kennisontwikkeling ziet Vexpan als een van de belangrijkste taken. Dat gaat voortaan via de andere Vexpan communicatiekanalen. Dit wordt toegelicht tijdens de digitale lunchbijeenkomst van dinsdag 24 januari, online van 11.00 tot 12.00 uur.
Wil jij zichtbaar zijn en in contact komen met de parkeerwereld? Meld je dan aan voor deze webinar. | Speciaal voor leden van Vexpan en adverteerders van Vexpansie.
Onderwerpen
– Vexpan blijft verdiepende vakinhoudelijke kennis delen. Hoe?
– Meer exposure voor adverteerders. Wat zijn de voordelen met package deals?
– Voordeel voor de vereniging, welke?
– Wat is de nieuwe werkwijze?
– Hoe blijft het merk Vexpansie?
Toelichting en voorstellen
– Taeke Tromp, moderator namens bestuur Vexpan
– René Donkel, samenwerkingspartner advertentieverkoop, directeur Bureau Van Vliet
– Marielle Steeneveld, communicatieadviseur Vexpan, Het Branche Bureau
– Anya Vos, eindredacteur Vexpansie, Het Branche Bureau
– Redactie Vexpansie
Na de toelichting is er alle ruimte om je vragen te stellen of afspraken te maken voor mogelijkheden op maat.
Lunchbijeenkomst | Vexpansie 3.0
Datum
dinsdag 24 januari
Tijd
11:00 - 12:00
Locatie
Online
Kosten
Gratis voor leden