Geslaagde lunchbijeenkomst: Marketing van parkeren

Donderdag 12 november is in De Blokhoeve in Nieuwegein een uitverkochte lunchbijeenkomst gehouden met als thema ‘Marketing van parkeren’.

Ties de Groot, Product Manager Marketing & Sales van de Gemeente Rotterdam presenteerde het marketing plan van Rotterdam, wat ondermeer als doel heeft om de kwaliteit van de buitenruimte in de Rotterdamse binnenstad te verbeteren (‘blik van straat’) en om de leegstand in nieuwe parkeergarages tegen te gaan.

Na de Groot kwam Jan-Jelle Witte, onderzoeker van de Erasmus Universiteit in Rotterdam aan het woord.
Hij vertelde over de opdracht van de gemeente Rotterdam om in 3 weken tijd een marketingplan te maken met als doel nieuwe gebruikers aan te trekken voor 5 hoogwaardige, maar onderbenutte parkeergarages. Een interessante presentatie over Data-analyse en Parkeermarketing: ervaringen en kansen.

Na de presentaties was er ruimte voor vragen, discussie en netwerken, waar volop gebruik van is gemaakt.

Meer informatie over Vexpan lunchbijeenkomsten vindt u hier.

Presentaties

Data-analyse en Parkeermarketing: ervaringen en kansen - Jan-Jelle Witte
Marketing van parkeren binnen Gemeente Rotterdam - Ties de Groot

Foto-impressie lunchbijeenkomst: Marketing van parkeren